Jó filmek szerintem

Jó filmek szerintem

Drága Elza!

2020. augusztus 17. - filmraketa

2014

r: Füle Zoltán

https://port.hu/adatlap/film/tv/draga-elza-draga-elza/movie-157077

 

Több szempontból is különleges ez a film. Egyrészt nem készítettek Magyarországon a II. Világháborúról ilyen akciófilmet még, másrészt pedig a Filmalap támogatása nélkül valósították meg! Ez merészség a javából. Ezek után elfogadható lenne, ha valami nagyon igénytelen vacak kerülne elénk, de erről nincs szó! Tényleg eléggé élvezhető akciókat láthatunk, és a története pedig olyan mögöttes tartalommal bír, amit talán teljes egészében nem is fogtam fel. Az ördög és az Isten hadakozik benne az ember feje fölött. Jómagam moziban láttam, gondolom nem túl sok társammal együtt. Konkrétan akkor ketten voltunk a teremben. Pedig sokkal többet érdemelne ez az alkotás. A munkaszolgálatos zsidó a rossz karakter benne, és ezt torolták meg az elhallgatással, bár nem vagyok benne biztos, hogy ő a gonosz, de első látásra annak tűnik. És ez már elég a megbélyegzéshez.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmraketa.blog.hu/api/trackback/id/tr3516167188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása