Jó filmek szerintem

Jó filmek szerintem

Anyám és más futóbolondok a családból

2020. augusztus 17. - filmraketa

2015

r: Fekete Ibolya

https://port.hu/adatlap/film/tv/anyam-es-mas-futobolondok-a-csaladbol-anyam-es-mas-futobolondok-a-csaladbol/movie-153001

 

Mikor olvastam, még a gyártás idején, hogy mi a film koncepciója, már előre leírtam magamban az egészet: a rendező és egyben forgatókönyvíró anyukája életében vagy harmincszor költözött más lakhelyre, és ezt szerette volna a lány megfilmesíteni. A családi történetek általában viccesek -- a családon belül. Szerencsére megnéztem, és nagyon megdöbbentem. Gyakorlatilag egy nagyon vicces történelemfilm, amely végigvisz bennünket a XX. századon. Mármint a magyar XX. századon: Trianon, II. Vh., 56, Kádár-rendszer. Nem véletlen, hogy ezt vetítették a TV-ben Trianon 100. évfordulóján. Nem véletlen, hogy ezt néztük meg a családdal Trianon 100. évfordulóján. Semelyik rendszer mellett nem emel szót, csak bemutatja, hogy az egyszerű, hétköznapi embereken hogyan száguldott át a történelem.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmraketa.blog.hu/api/trackback/id/tr9916165538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása